Gyakran Ismételt Kérdések
A rendelés menete:
Webshopunkban rendkívül egyszerűen összeállíthatja megrendelését. Csak tegye be a kiválasztott termékeket a kosárba és már indulhat is a véglegesítés. Kétféle átvételi és négyféle fizetési mód közül lehet választani:
Átvételi lehetőségek:
Személyes, futáros.
Személyes átvételnél öt napos foglalás lép életbe. Amennyiben addig nem jelentkeznek a megrendelt termékekért, sajnos nem áll módunkban azokat tovább tartani. Addig viszont bármikor módosíthatja vagy törölheti vásárlását.
Fizetési lehetőségek:
Készpénz, Bankkártya, Utánvét, Előreutalás. (Kérjük, előreutalás esetén mindenképpen várja meg ügyintéző kollégánk e-mailes visszajelzését, melyben szerepel az utalásos számla. A fizetést csak ezután indítsa el, köszönjük! A folyamatot gyorsíthatja, ha egy utalási bizonylatot válaszként visszaküld számunkra. Ellenkező esetben csak minden hétköznap reggel áll módunkban feldolgozni a beérkezett pénzeket, így tolódhat a kiszállítás is.)
Kapok-e visszaigazolást a rendelésemről?
Igen, kiszállítás esetén kétszer is. Egyszer közvetlenül a rendelés leadása után, miszerint fogadtuk azt. Másodszor pedig a csomag feladása után küldünk egy visszaigazoló e-mailt, benne a fuvarlevélszámmal.
Módosíthatom a megrendelésemet?
Futáros rendelést addig lehet módosítani, míg kollégáink hozzá nem látnak annak feldolgozásához. Rendkívül gyors működésünknek köszönhetően elképzelhető, hogy erre csupán néhány percig van lehetőség. Személyes átvétel esetén az öt napos foglalás lejártáig bármikor belenyúlhat kosarába. Ezután azonban nem áll módunkban tovább tartani a megrendelést.
Már nem tudom módosítani a rendelésem - Futáros kiszállítás - Mi a teendő?
Ha további tételeket szeretne hozzátenni, adjon le egy plusz megrendelést. Mi minden esetben összevonjuk ezeket, természetesen további fuvarköltség nélkül. Ha a két (vagy több) megrendelés összesen eléri a nettó 150.000 Forintos összeghatárt, automatikusan jár az ingyenes kiszállítás. - Amennyiben termékcserét eszközölne lezárt megrendelésében, írjon egy levelet az ugyfelszolgalat@pcarena.hu e-mail címre, vagy hívja a +36-70-70-ARENA telefonszámot.
Le szeretném mondani a megrendelésem.
Kiszállítás esetén a rendelés lezárásáig tudja törölni vásárlását. Ezután ez csak írásban a ugyfelszolgalat@pcarena.hu e-mail címen lehetséges. Személyes átvételnél webshopunkban bármikor törölheti a rendelést.
Mennyi a szállítási költség? 150.000 Forintos összeghatár alatt utánvételnél 2.399,- bankkártyás és előreutalás megrendelés esetén 1.999,-
forintot számolunk fel. (Az összegek mind nettó árként értendőek.) Nagyobb megrendelésnél, értékesítő kollégáink egyedi árat alakítanak ki.
Bizonyos összeghatár felett ingyenes a kiszállítás?
Igen, online megrendelésnél nettó 150.000 Forint felett ingyen visszük házhoz a megrendelt termékeket.
Mikor érkezik a csomagom?
Utánvét esetén: A 13:00 óra előtt leadott online megrendelések a következő munkanapon kerülnek kézbesítésre. - Előreutalás esetén: Cégünk minden nap a reggeli órákban dolgozza fel a beérkezett pénzeket. Így amennyiben 13:00 óra előtt kapunk egy utalási bizonylatot a ugyfelszolgalat@pcarena.hu címre, másnap érkezik a csomag. Ellenkező esetben egy munkanappal tolódik a feladás.
Melyik futárszolgálattal küldik a csomagot?
Cégünk futárszolgálati partnere a Trans-O-Flex és a GLS Hungary.
Honnan tudom, merre jár a megrendelésem?
A csomagkövetéshez látogassa meg a
TOF csomagkövetés vagy a
GLS csomagkeresés weboldalt. A csomag feladása után kapott e-mailes visszajelzésben található fuvarlevélszámot kell bemásolni a megfelelő helyre és máris minden adat láthatóvá válik.
Nagyobb megrendelésnél van kedvezmény?
Amennyiben egy tételből legalább tíz darabot szeretne vásárolni, kérjük forduljon valamelyik értékesítő kollégánkhoz. Készséggel állnak rendelkezésére.